Pogrešna informacija

Šokirani kupac: 'Iz trgovine su mi poručili kako za povrat tepiha moram platiti 214 kuna'

Nekoliko dana kasnije, primio je novu poruku u kojoj je stajalo kako je u njegovom slučaju došlo do pogreške
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

- Htio sam zamijeniti tepih, ali na kraju sam morao vratiti cijelu narudžbu – tako je svoje iskustvo s povratom Ikeinih proizvoda prepričao jedan britanski kupac.

Kako navodi The Guardian, anonimni kupac putem internetske trgovine švedskog lanca namještaja naručio je proizvode u vrijednosti 65 funti (oko 557 kuna). Kada je dobio svoju narudžbu, želio je zamijeniti tepih koji je koštao 15 funti (oko 128 kuna).

U tom trenutku kontaktirao je službu za korisnike kako bi se raspitao o uvjetima zamjene proizvoda te su mu oni poručili kako mora platiti dodatnih 25 funti (oko 214 kuna) za povrat proizvoda, a ako želi ostvariti besplatan povrat tepih mora osobno donijeti u najbližu trgovinu.

Nakon još nekoliko uzastopnih poziva i mailova, otkrio je kako bez naknade može vratiti jedino cijelu narudžbu što je potom i učinio, a nedugo nakon toga dobio je i pismeni odgovor iz Ikee:

'Kupljene proizvode možeš vratiti u roku od 365 dana. Bilo koji proizvod možete vratiti uz priloženi originalni račun. Ako želite vratiti proizvode kupljene u internetskoj trgovini, vratit ćemo vam novac utrošen za dostavu internetskih narudžbi, ako su one vraćene u roku od 14 dana od zaprimanja narudžbe. Proizvode kupljene putem internetske trgovine možete vratiti i nakon roka od 14 dana, no tada nećete ostvariti povrat novca potrošenog na dostavu kao niti u slučaju ako vraćate samo jedan proizvod iz cjelokupne narudžbe.'

Nekoliko dana kasnije, ovaj Britanac primio je novu poruku iz kompanije u kojoj je stajalo kako je u njegovom slučaju došlo do pogreške, te da nije bilo potrebno vratiti cijelu narudžbu.

Zbog cijele neugodnosti, anonimni kupac uz ispriku dobio je i poklon bon od 30 funti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 00:29