Velika greška u kompaniji

Putnici europskog niskobudžetnog avioprijevoznika: 'Zbog njih smo ostali bez 16.000 kuna!'

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

26.8.2019. u 13:22

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

26.8.2019. u 13:22

Passengers check in for flights beneath a London 2012 Olympic logo at Heathrow airport in London March 16, 2012. The airport is preparing for a large increase in passengers attending the Olympic Games. REUTERS/Luke MacGregor (BRITAIN - Tags: TRANSPORT BUSINESS TRAVEL SPORT OLYMPICS) - LM1E83G16BG01
Luke MacGregor / Reuters

Ilustracija, putnici na londonskoj zračnoj luci Heathrow

Putnici jedne od najvećih europskih aviokompanija bijesne jer ih je British Airways pogrešno obavijestio o otkazanim letovima.

Piloti britanskog avioprijevoznika zakazali su, naime, štrajk 9., 10. i 27. rujna, no kompanija je zabunom obavijestila svoje putnike da su letovi i drugih dana otkazani te da promijene datum putovanja ili da će dobiti povrat novca. No, nekoliko sati kasnije, nakon što su se putnici već bacili na reorganizaciju svog putovanja, iz British Airwaysa im je poslan drugi email u kojima je korisnicima te aviokompanije rečeno da će se let ipak održati. Pritom, naravno, prijevoznik nije putnicima ponovno bookirao originalnu kartu kao niti ih obavijestio kako da to sami učine.

To je, kako piše BBC, razbjesnilo korisnike te je korisnička podrška British Airwaysa u prva 24 sata primila oko 40.000 poziva. Mnogi su, kako to inače biva, satima bezuspješno zvali i pokušavali dobiti pomoć.

 

Jedna je putnica, primjerice, nazvala čak 67 puta kako bi ponovno dobila kartu za obiteljski odmor.

- Cijelu subotu sam provela zivkajući službu za korisnike jer su nam rekli da nam je let za Grčku otkazan. Na kraju smo kupili kart za drugi let zbog čega smo morali produžiti godišnji i smještaj za tri dana što nas je, budući da se radi o cijeloj obitelji, koštalo preko 2000 funti – požalila se Ellie Kormis dodajući da je, kako nije mogla doći do nikoga iz kompanije pa tako ni do njihove pomoći, “bila ostavljena u strahu od gubitka cijelog obiteljskog putovanja ili od dodatnog novca”.

Kada je sve rezervirala, primila je email od British Airwaysa da let ipak nije otkazan.

- Imam karte za let dvjema različitim aviokompanijama na potpuno istu destinaciju i u gubitku sam dodatnih 140 funti – požalila se, pak, druga korisnica. Povrat novca za novu kupljenu kartu, kao niti za originalni British Airwaysov let putnici, naravno, neće primiti.