Mali trikovi

Ovo su četiri pitanja s kojima ćete izbjeći neugodnosti prilikom rezervacije apartmana

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

18.5.2019. u 11:13

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

18.5.2019. u 11:13

, Image: 353321966, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Ilustracija

Lijepo uređen apartman, dobro ocijenjen, smješten na atraktivnoj lokaciji – zvuči kao savršeno mjesto za odmor, no stručnjaci ističu kako i u takvim slučajevima morate biti oprezni. Poznate internet stranice za iznajmljivanje pune su različitih apartmana i kuća za odmor, od onih najluksuznijih preko onih nešto cjenovno prihvatljivijih, do najobičnijih soba. Bez obzira na to, koju od njih odabirete za svoj godišnji odmor stručnjaci preporučuju da uvijek u naprijed postaviti sljedeća četiri ključna pitanja, piše CNBC.

Provjerite je li objekt uistinu slobodan u traženom periodu

Nerijetko se dešava da gost rezervira apartman putem poznatih internet stranica, a potom u jednom trenutku, vlasnik ih zamoli da napuste apartman i potraže drugi smještaj.

- Sve informacije uvijek pitajte putem maila ili poruke kako bi imali pisani trag. U slučaju da vam najmodavac kaže kako je sve u redu i kako je apartman slobodan u traženom periodu, a onda se na kraju ispostavi da usred odmora bez njega ostanete, imate dokaz da vam je obećano suprotno. Na taj način možete tražiti odštetu, ali i povrat novca – ističe Scott Reidenbach, osnivač odvjetničke kuće Reidenbach i suradnici.

Tražite kontakt osobe za hitne slučajeve

Prije dolaska, obavezno zatražite kontakt osobe za hitne slučajeve. To mora biti netko tko je odgovoran za održavanje objekta, tko živi u blizini i u svakom trenutku može u kratkom vremenu doći u slučaju kvara.

- Ne mora nužno značiti da se vlasnik apartmana brine o samoj kući. Znam za slučajeve gdje se gostima nešto pokvarilo, a nitko im nije mogao pomoći zato što vlasnici žive i po 1.500 kilometara od kuće za odmor – ističe Reidenbach.

Uvijek pročitajte kućna pravila i 'sitna slova'

Svaki iznajmljivač ima svoja pravila, kućni red, ali i ostale uvjete kojih se gost mora pridržavati. To je najčešće vezano uz stvaranje buke, dolaske dodatnih gostiju odnosno prijatelja, primanje kućnih ljubimaca ili pak male djece. Tako, primjerice, neki ne primaju djecu mlađu od 12 ili 16 godina. Razlog tomu najčešće je neprilagođenost objekta za boravak male djece ili pak iznajmljivači jednostavno želi izbjeći potencijalnu štetu. Bez obzira na to jesu li pravila ispisana sa stranici putem koje ste odabrali smještaj, stručnjaci preporučuju da i takve informacije provjerite prije dolaska.

Postoje li nadzorne kamere u apartmanu

U posljednje vrijeme postoji sve veći broj medijskih napisa o postojanju nadzornih kamera u apartmanima o kojima gosti nisu unaprijed obaviješteni. Ako ne želite da vas netko konstantno nadzire, prije dolaska provjerite postoje li ikakve skrivene kamere i postoji li mogućnost da ih se isključi.

- Veliki broj takvih kamera povezan je putem bežičnog interneta, tako da i sami, ukoliko želite, isključenjem interneta možete ugasiti signal kamera – dodaje Reidenbach.