Postrožena politika

Oprez prilikom vraćanja stvari koje vam ne pašu, Amazon blokira one koji to čine prečesto

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

23.5.2018. u 16:10

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

23.5.2018. u 16:10

THE AMAZON WAREHOUSE IN PETERBOROUGH,CAMBS,ON THURSDAY NOV 7TH 2013.THE WAREHOUSE IS ABOUT TO HIT ITS BUSIEST TIME TO THE BUILD UP TO CHRISTMAS AND COMPANY HAS EMPLOYED 50% EXTRA STAFF COMPARED TO LAST YEAR.Shopping website Amazon has increased its seasonal workforce by 50 PER CENT this Christmas to deal with the high demand from customers.The online retailer has hired more than 15,000 seasonal workers this year - a massive 5,000 more than in 2012.Staff at Amazon are already working flat out in its UK warehouses as orders pour in with less than 50 shopping days to Christmas.Workers at the Peterborough fulfilment centre in Cambridgeshire are picking and packing round the clock as millions begin their online Christmas shopping.Amazon predicts that the busiest day for online shopping in the UK, often referred to as Cyber Monday, will fall on December 2 this year, with post-work Christmas shoppers triggering a sales peak at 6pm., Image: 176497264, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Skladište Aamazona u Peterboroughu

Amazonovi kupci neugodno su se iznenadili kada ih je, umjesto potvrde o kupnji, na mail adresama dočekala vijest o odbijanju. Najmanje jednom kupcu, piše Fortune, Amazon je zatvorio račun i onemogućio otvaranje drugog.

Kako mu nije bilo jasno zbog čega mu je onemogućena kupnja, nazvao je službu za korisnike, a agent mu je rekao da je račun blokiran zbog previše vraćanja artikala. Drugi su otkrili kako ih je Amazon tražio konkretne razloge povratka robe iako si ih jasno naveli na web stranicama kroz odgovarajući formular.

Bivši čelni ljudi Amazona kažu kako kompanija redovno zatvara račune zbog previše vraćanja ili 'vraćanja krive stvari te kršenja ostalih pravila kod prava na povratak'.

„Morali smo zatvoriti vaš račun jer ste konstantno vraćali stvari koje naručujete. Naravno, očekujemo povremene probleme s narudžbama, ali ne možemo prihvatiti toliki broj povrataka“ glasi email koji je 2015. godine dobio jedan Amazonov korisnik.

Iako klasične trgovine imaju mogućnost odbijanja povratka robe, Amazon je internetska trgovina pa korisnici smatraju da bi trebali imati nešto drugačija pravila. Ipak nije riječ o artiklima koje možete isprobati ili vidjeti sami.

Amazon je na prozivke o blokiranju računa odgovorio sljedeće:

„Želimo da svi budu u mogućnosti koristiti Amazon, ali u rijetkim prilikama netko iskorištava našu uslugu tijekom dužeg perioda. Odluku o zabrani nikad ne donosimo lako, ali s 300 milijuna kupaca u cijelom svijetu, moramo zaštititi sve naše kupce. Ako korisnik misli da je blokada pogreška, uvijek nam se može osobno obratiti i zajedno s nama pregledati svoj račun“.