Instantna reakcija potrošača

Novi Instagramov sustav pomalo nalikuje na internetsku trgovinu

Nova opcija trenutno je u testnoj fazi i za sada je dostupa isključivo na američkom tržištu
Ilustracija
 Profimedia, Alamy

Od sada korisnici Instagrama svoje omiljene proizvode moći će kupovati bez napuštanja aplikacije. Naime, ova društvena mreža, na kojoj često tražimo inspiraciju za nove modne kombinacije, uvela je novu opciju za kupnju pod nazivom 'Checkout on Instagram'.

Nova opcija trenutno je u testnoj fazi i za sada je dostupa isključivo na američkom tržištu. Isto tako, u ovu probnu fazu uključeno je svega 20-ak svjetski poznatih brendova poput H&M-a, Adidas, Nikea i Zare.

Slična opcija već je neko vrijeme dostupna na Facebooku, a iz Instagrama poručuju kako se nadaju da će do kraja godine nova funkcija biti dostupna i drugim korisnicima diljem svijeta.

Najnoviju objavu jedne od najpoznatijih društvenih mreža za CNN prokomentirao je i Anindya Ghose, profesor na Sveučilištu u New Yorku.

- Nova opcija omogućit će instantnu reakciju potrošača. Naime, kada se korisnike prisiljava da s jedne platforme pređu na drugu kako bi kupili neki proizvod, oni od cijelog procesa vrlo brzo i odustanu – ističe Ghose.

Kako nova opcija funkcionira

Novi Instagramov sustav pomalo nalikuje na svaku internetsku trgovinu, a cijeli postupak gotov je u svega tri koraka. Pritiskom na označeni proizvod sa slike, korisniku se otvara opcija 'Checkout on Instagram' unutar koje su zatim prikazane detaljnije informacije o traženom proizvodu poput dostupne veličine, boja, ali i cijene. Nakon odabira proizvoda, korisniku će se otvoriti novi prozor unutar kojeg mora unijeti sve potrebne podatke za kupnju i dostavu. Nakon toga, potrebno je odabrati način plaćanja i cijeli proces je gotov. Nakon prve kupnje aplikacija će zapamtiti korisnikove podatke, čime će iduću kupnju učiniti još jednostavnijom i bržom.

Unutar svoje trgovine ova društvena mreža nudi nekoliko sustava plaćanja. Tako željene proizvode možete platiti putem PayPal računa, ali i putem Visa, MasterCard, American, Express ili Discover karticama. Uz to, korisnici će svoju narudžbu moći i pratiti, a Instagram će ih obavještavati o svakoj izmjeni u procesu dostave, piše Techcrunch.

Inače, na listi brendova čije se proizvodi trenutno se mogu kupiti putem nove aplikacije su: Adidas, Anastasia Beverly Hills, Balmain, Burberry, ColourPop, Dior, Huda Beauty, H&M, KKW Beauty, Kylie Cosmetics, MAC Cosmetics, Michael Kors, NARS, Nike, NYX Cosmetics, Oscar de la Renta, Outdoor Voices, Ouai Hair, Prada, Revolve, Uniqlo, Warby Parker and Zara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 05:19