Dionice im porasle 30 posto

'Najružnije' natikače ponovo u modi: 'One su naš bunt protiv svega što je krivo u društvu'

Nosila bih 'kroksice' svaki dan, ali s vremenom ljudi su mi se počeli smijati, pa sam ih odlučila nositi samo na plivanje
Natikače Crocs
 WireImage

Ružne pjenaste natikače Crocs u trgovinama su se pojavile prije 15-ak godine, a svijetom su se proširile brzinom munje. Original su brzo zamijenile bezbrojne kopije upitne kvalitete, a s vremenom su ipak izgubile na popularnosti.

No, čini se kako su ove ružne natikače i dalje vrlo popularne među generacijom Z. Jedna od njenih velikih obožavateljica je i 16-godišnja Bibiane Huang koja je vlasnica čak sedam pari 'kroksica', a svoj prvi primjerak dobila je već s pet godina, piše CNBC.

- Nosila bih ih svaki dan, ali s vremenom su me svi počeli ismijati, pa sam ih odlučila nositi samo na plivanje. No, onda se nešto promijenilo i svi su poludjeli za njima – ističe Bibiane.

U dvije godine ove natikače popele su se s 20. mjesta najpopularnije obuće među tinejdžerima na čak 13 mjesto, pokazuju podaci Piper Jaffraya.

- Mislim da ih mladi nose upravo zbog činjenice što ih svi nazivaju 'ružne cipele'. To je poput neke pobune, gdje se putem obuće borite protiv svega što je krivo. Uvijek sam smatrala da su uistinu ružne, ali onda su ih svi počeli nositi i tako je nastao novi pokret. Svi moji prijatelji imaju bar jedan par – objašnjava 17-godišnja Julianna.

Zahvaljujući sve većoj popularnosti Crocsica, ali i općenito povratka modnog trenda 90-ih, kompanija bilježi sve bolje poslovne rezultate i trenutno vrijedi 1,6 milijardi dolara. Tako su dionice Crocsa samo u posljednjih godinu dana porasle za 30 posto. Samo u studenom 2018. godine dionice su zabilježile porast od 15 posto zbog velikih prihoda u trećem kvartalu što je uvelike iznenadilo sve analitičare koji su predviđali propast.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 05:30