Hvatanje za slamku

Marks&Spencer opet bilježi pad prodaje, pokušava spasiti poslovanje snižavanjem cijena

Zadnjih šest mjeseci prodaja odjeće i proizvoda za uređenje doma u M&S-u pala je za 2,7%
 Profimedia, Alamy

Najveći britanski lanac robnih kuća Marks&Spencer bilježi novi pad prodaje odjeće i hrane, piše BBC.

U proteklih je šest mjeseci ukupna prodaja odjeće i proizvoda namijenjenih za uređenje doma u M&S-u pala za 2,7 posto, dok su trgovine starije od godinu dana prodale 2,9 posto manje hrane te 1,1 posto manje odjeće. Uz to, sami su upozorili da će i ostatak godine biti izazovan.

- Očekujemo slabo poboljšanje. Prodaja hrane je ispod naših očekivanja, ali mijenjamo poslovanje snižavanjem cijena stotine proizvoda - izjavio je izvršni direktor kompanije Steve Rowe dodavši da im je primarni cilj zaštititi “čaroliju M&S-a”.

Kako bi uopće mogli zadržati tu čaroliju i kompaniju živima, iz Marks&Spencera su napravili poslovnu strategiju kojom bi trebali uštedjeti oko 350 milijuna funti godišnje. Primjerice, razočaravajući rezultati doveli su do toga da će do 2022. kompanija će zatvoriti sto trgovina (do sada ih je zatvoreno 29), uz to da Rowe nije isključio mogućnost da bi ta brojka mogla biti još i veća. S druge strane, žele poboljšati poslovanje svoje internet prodaje.

Dugoročni cilj M&S-a je da zadrže veće trgovine na boljim lokacijama i da online prodaja nosi barem trećinu prihoda.

- Kompanija je bolno iskrena o velikim izazovima s kojima se suočava i priznaje da se mora popeti na planinu kako bi spasila prodaju odjeće i hrane, da im je menadžment slab, internetska stranica neorganizirana, a trgovine staromodne - rekao je investitor Tom Stevenson i dodao da su, uz navedeno, za pad prodaje M&S-a krivi i njihovi konkurenti, odnosno internetske maloprodajne stranice te jeftini trgovački lanci poput Primarka, Aldija i Lidla.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 17:20