Šokiralo ga

'LinkedIn mi je uzeo 5000 kn': Probni period je besplatan, no nitko ne kaže kad je završio

Najbitnija odredba kaže da tvrtka ne može automatski obnoviti ugovor prije nego što dobije neku vrstu pristanka od potrošača
Ilustracija
 cc/Kevin Phillips
Najbitnija odredba kaže da tvrtka ne može automatski obnoviti ugovor prije nego što dobije neku vrstu pristanka od potrošača

“Baš sam ispao lejm”, požalio mi se prošlog tjedna jedan kolega šokiravši se nakon što je ugledao stanje računa na kreditnoj kartici. Ni manje ni više, fali pet tisuća kuna.

Nestalo.

Nije dugo trebalo da se prisjeti i požali što je prije malo više od mjesec dana odlučio isprobati premium članstvo na popularnoj poslovnoj društvenoj mreži LinkedIn.

“Nudili su mjesec dana besplatnog članstva, a s obzirom na to da je ta premium verzija nudila neke pogodnosti koje sam želio isprobati, pomislio sam - pa zašto ne...”, započinje mi prepričavati svoju anegdotu.

Predbilježio se, ostavio i broj kreditne kartice kako bi mu je mogli naplatiti ako nakon besplatnog probnog perioda odluči nastaviti koristiti ovu opciju, dobio mail s uputama i uvjetima poslovanja te mjesec dana ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 03:01