Otežano spajanje

Korisnici se žale zbog pristupa internetu, iz našeg mobilnog operatera priznali probleme

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

6.6.2019. u 17:09

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

6.6.2019. u 17:09

Sutterstock

Ilustracija mobilne tarife

- Dio korisnika trenutno je zahvaćen otežanim pristupom mreži i poteškoćama u korištenju interneta - priopćili su iz bonbona, mobilnog operatera u vlasništvu Hrvatskog Telekoma (HT), koji ima više od 200.000 korisnika.

Kvar, za koji teleoperater ne zna točno kada će točno biti otklonjen, navodno traje još od srijede navečer, a kako su kazali, u njihovom je interesu da on bude što prije riješen. Ipak, neki su se korisnici na Facebook stranici bonbona požalili da je riječ o puno dugotrajnijem kvaru.

- Riješite problem s internetom koji danima ne radi! Ljudi plaćaju gige, a spojiti se mogu malo sutra! Najbolje od svega, komentar službe za korisnike glasi: "Ne možemo vam pomoći, strpite se trenutak" - napisao je jedan ljutiti korisnik te mreže. - Radi se o privremenoj poteškoći te bi sve već moralo biti riješeno. Ispričavamo se na neugodnosti i molimo za strpljenje - poručili su iz bonbona.

Prije nekih sat vremena na službenoj su Facebook stranici jednom nezadovoljnom korisniku poručili da im se odmah javi ako mu internet i dalje ne radi: - Sve bi već moralo biti riješeno, a ako nije javi nam se u inbox sa slikom svojih internetskih postavki kako bi sve provjerili i odmah sredili.