Navike potrošača

Istraživanje Ja Trgovca i Hendala: Hrvati najviše kupuju polubijeli i integralni kruh

Bijeli kruh manje je popularan - kupuje ga 18,7 posto hrvatskih potrošača
Ilustracija
 Profimedia, CandyBox

Hrvati obožavaju kruh, zaključak je koji se može izvući iz istraživanja koje su proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal.

Naime, velika većina ispitanika koji su sudjelovali u anketi, njih čak 93,6 posto, kazala je kako konzumira pekarske proizvode. Među konzumentima pekarskih proizvoda, njih dvije trećine, ili 67 posto, kruh jede svakodnevno, a više od petine, ili 20,9 posto, kruh konzumira nekoliko puta tjedno. Samo devetina ispitanika, odnosno njih 11,3 posto, kruh konzumira samo u posebnim prilikama. S druge strane, zanemarivih 0,9 posto ispitanika kruh uopće ne konzumira, pokazuje istraživanje provedeno u lipnju na uzorku od 400 ispitanika diljem Hrvatske.

Najveći dio Hrvata, njih 73,5 posto, kruh i ostale pekarske proizvode kupuje u pekarnicama, a jedva nešto više od četvrtine, ili 26,5 posto, u supermarketima. Još uvijek je velik broj i onih koji kruh i ostale pekarske proizvode peku kod kuće. Naime, dok gotovo trećina ispitanika kaže da to nikada ne radi, 60,7 posto ih kruh ponekad peče kod kuće, a čak 7,4 posto to radi svakodnevno.

Zanimljivi su i rezultati istraživanja o najpopularnijim vrstama kruha kod hrvatskih potrošača. Vrh liste drže polubijeli i integralni kruh, a te dvije vrste kruha vode i svojevrsnu mrtvu trku. Naime, polubijeli kruh kupuje 29,8 posto hrvatskih potrošača, a integralni 29,3 posto. Bijeli kruh manje je popularan - kupuje ga 18,7 posto hrvatskih potrošača, dok raženi kupuje 13,1 posto, a crni kruh 6,9 posto ispitanika. Samo 0,2 posto hrvatskih potrošača konzumira bezglutenski kruh, pokazuje istraživanje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 20:23