Uoči 'Crnog petka'

Istraživanje HUB-a: 13 posto građana bilo je prevareno prilikom online kupovine

Najčešće se radilo o neisporuci plaćene robe ili isporuci znatno lošije robe od oglašavane
Ilustracija
 Profimedia, Wavebreak
Najčešće se radilo o neisporuci plaćene robe ili isporuci znatno lošije robe od oglašavane

Dan uoči "Crnog petka", Hrvatska udruga banaka (HUB) predstavila je savjete za sigurniju online kupovinu i predstavila istraživanje koje je pokazalo je 13 posto građana bilo prevareno prilikom online kupovine. Najčešće se radilo o neisporuci plaćene robe ili isporuci robe znatno lošije kvalitete od oglašavane.

Istraživanje o aspektima sigurnosti internetske kupovine provedeno na uzorku od nešto više od tisuću ispitanika iz opće populacije u Hrvatskoj pokazalo je da manje od polovice korisnika interneta kupuje u internetskim trgovinama, a od onih koji kupuju njih najviše, 49 posto, kao najvažnije navode sigurnost transakcije, a 29 posto da roba koju su kupili odgovara opisu iz ponude.

Od ispitanika koji se koriste internetom, 54 posto ne rabi usluge internetske trgovine, j...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. studeni 2025 08:17