Korisničko iskustvo

Hrvati su zadovoljni uslugom u privatnom zdravstvu, no banke bi se trebale više potruditi

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

8.4.2019. u 17:15

AUTOR:

  • Novac.hr

OBJAVLJENO:

8.4.2019. u 17:15

Sveta Katarina

Specijalna bolnica za ortopediju, kirurgiju i rehabilitaciju Sveta Katarina

Hrvati su u Lijepoj našoj najzadovoljniji uslugom koju dobivaju u privatnim zdravstvenim ustanovama, pokazalo je istraživanje o korisničkom iskustvu u Hrvatskoj.

U suradnji s agencijom Ipsos, portal CX.hr, specijaliziran upravo za teme iz područja korisničkog iskustva, proveo je istraživanje u kojem je sudjelovalo tisuću ljudi koji su odgovarali na pitanja o zadovoljstvu uslužnim djelatnostima poput bankarstva, telekomunikacija, zdravstva, osiguranja, kurirskih službi i maloprodajnih brendova.

Prema provedenom istraživanju, više od trećine ispitanika u potpunosti je zadovoljno uslugama privatnih zdravstvenih ustanovama, dok je tek četvrtina ispitanika u potpunosti zadovoljna svojom bankom, a slične su brojke dobivene i u ispitivanju zadovoljstva uslugom telekom operatera. Naime, samo je 23 posto Hrvata u potpunosti zadovoljno uslugama, a čak njih 33% će otvoreno dijeliti nezadovoljstvo svojim telekom operaterom. Za najveća osiguravajuća društva u Hrvatskoj, tek 19 posto ispitanika smatra da im se uvelike izlazi u susret, samo 11 posto smatra da su izrazito važni kao klijenti, a gotovo 40 posto neće imati lijepe riječi za pružene usluge osiguravajućih društava. S druge strane, kad su u pitanju kurirske službe, samo 28 posto ispitanika misli da im uvelike izlaze u susret, dok njih 15 posto osjeća da su izrazito važni kao klijenti.

Dodatno, u prosjeku je svoje potpuno zadovoljstvo najvećim maloprodajnim brendovima na hrvatskom tržištu iskazalo samo 22 posto ispitanika od njih tisuću, no unatoč tome, preporučit će ih više od 40 posto ispitanih.

- Ovo istraživanje odraz je trenutne situacije koja nas je među ostalim i potaknula da lansiramo portal CX.hr i pomognemo onima koji žele oblikovati procese i dizajnirati usluge i proizvode koji zadovoljavaju visoka očekivanja korisnika te im pružiti vrhunsko korisničko iskustvo - objasnila je Katarina Pranjić, konzultantica za korisničko iskustvo i urednica portala.