Nova shopping destinacija

H&M i Pepco dobivaju konkurenciju u Hrvatskoj: U Zagrebu i Splitu otvara se LC Waikiki

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

7.5.2019. u 15:58

AUTOR:

  • Lea Balenović

OBJAVLJENO:

7.5.2019. u 15:58

Gleb Garanich / REUTERS

Trgovina LC Waikikija, ilustracija

Jedan od vodećih svjetskih maloprodajnih lanaca, turski LC Waikiki, sljedeći tjedan otvara vrata svojih prvih dućana u Lijepoj našoj.

Budući da su se još početkom godine na hrvatskim portalima za posao mogli naći natječaji LC Waikikija, već se neko vrijeme nagađa kada će točno Hrvatska dobiti prve trgovine tog maloprodajnog diva odjećom i opremom za dom, a konačno je i potvrđeno da se 16. svibnja otvara trgovina u zagrebačkom Arena Centru, dok će dalmatinska obala svoju prodavaonicu dobiti samo dan kasnije u Mallu of Split.

Inače, riječ je o najvećem maloprodajnom lancu odjećom po broju trgovina koji posluje u gotovo tisuću dućana u 45 zemalja diljem svijeta, između ostalih i u BiH i Srbiji, a da tursku kompaniju ne brinu rivali na hrvatskom tržištu kao što su H&M, Kik ili, pak, Pepco, govori činjenica da u sljedećih nekoliko godina kod nas planiraju otvoriti barem 20 trgovina. Uz to, njihova se filozofija prema kojoj se “svatko zaslužuje dobro oblačiti” i ponuda artikala po pristupačnim cijenama, pokazala kao i više nego uspješna. Naime, oko 12 milijuna ljudi tjedno kupuje u trgovinama LC Waikikija koji svake minute proda gotovo 1800 proizvoda.

YouTube Screenshot

Vahap Küçük,predsjednik Uprave LC Waikikija

 

Turski maloprodajni gigant osnovao je francuski dizajner George Amoual 1988., a devet godina kasnije dvije su turske obitelji, Küçük i Dizdar, kupili kompaniju te su se 2009. počeli širiti na inozemna tržišta. Osim otvaranja trgovina u Hrvatskoj, u ovoj je godini LC Waikiki najavio i širenje na kinesko, indijsko i malezijsko tržište, a samo u ovoj godini kompanija namjerava polovinu svojih prihoda, koji inače premašuju brojku od tri milijarde dolara, ostvariti upravo izvan turskih granica. Cilj brenda je postati “jedan od tri najuspješnija europska trgovca odjećom do 2023.”.

YouTube Screenshot

Mustafa Küçük, najveći dioničar LC Waikikija

 

Kompanija je i dalje u većinskom vlasništvu obitelji Küçük i Dizdar, koje su veoma privatne te rijetko istupaju u medijima. Mustafa Küçük najveći je dioničar kompanije, a prema Forbesovim je podacima taj 55-godišnjak težak 1,1 milijardu dolara, dok njegov partner Sefik Yilmaz Dizdar teži 1,7 milijardi dolara. Vahap Küçük, Mustafin stariji brat, obnaša funkciju predsjednika Uprave te je poznat kao javno lice LC Waikikija. Braća Küçük imaju 49,9 posto udjela u kompaniji, dok obitelj Dizdar posjeduje 36,1 posto turskog trgovačkog lanca.

YouTube Screenshot

Sefik Yilmaz Dizdar, jedan od većinskih vlasnika LC Waikikija