Prije ostalih

'Dok drugi pričaju, mi režemo cijene': Kaufland ipak preduhitrio Lidl u snižavanju cijena

AUTOR:

OBJAVLJENO:

30.11.2018. u 8:09

AUTOR:

OBJAVLJENO:

30.11.2018. u 8:09

Marko Todorov i Jadran Babić / Hanza Media

Kaufland i Lidl

Kilogram svježeg pilećeg filea u Lidlu će umjesto dosadašnjih 42,89 kuna od sutra stajati 38,77 kuna, pakiranje od 10 jaja bit će jeftinije više od kunu (sa 12,99 na 11,74 kn), a kilogram banana pojeftinit će sa 10,29 na 9,30 kuna.

To su samo neki primjeri akcije koju je Lidl nazvao “cjenovnom reformom”, a zapravo je uvođenje novih cijena do kojeg je trebalo doći nakon 1. siječnja 2019., odnosno nakon stupanja na snagu izmjena o PDV-u.

Dvadeset minuta nakon najave iz Lidla, Kaufland je poslao newsletter s naslovom “Dok drugi pričaju, mi režemo cijene”, u kojem naglašavaju kako upravo oni prvi u Hrvatskoj uvode cijene kao da je PDV na 13 posto. Njihova akcija temelji se na kuponima koji se mogu koristiti višekratno za 10 posto sniženja na 12 proizvoda. To se odnosi, među ostalim, na pljeskavice, mljeveno meso, borovnice, jaja, kozice, pelene, avokado.

- Proteklih 12 godina otkako posluje u Hrvatskoj, Lidl je domaćoj javnosti poznat po nekoliko stvari - po najboljem omjeru cijene i kvalitete svojih proizvoda, po tome da predvodi trendove i po tome da se brine jednako o svojim zaposlenicima, kao i o svojim kupcima. Javnost tako zasigurno neće iznenaditi da je upravo Lidl trgovački lanac koji će prvi sniziti cijene svih proizvoda iz redovne ponude u određenim kategorijama, kako bi na taj način dao svoj doprinos rasterećenju potrošačke košarice hrvatskih građana - pohvalili su se iz Lidla, no nisu računali na to da će Kaufland, sestrinski lanac iz njemačke Schwarz grupe, s popustima krenuti već danas.

Lidl je uveo redigirane cijene proizvoda na koje će od početka iduće godine obračunavati PDV od 13 posto umjesto dosadašnjih 25 posto. Kilogram očišćene svježe pastrve stajat će 45,19 kuna umjesto 49,99, a dječje pelene maxi 50 komada 54,23 umjesto 59,99 kuna. Nakon najave o prilagodbi cijena poslali smo upit Konzumu, Plodinama, NTL-u, Sparu, Tommyju, Studencu i KTC-u o sniženjima, no nismo dobili odgovor.