Novac.hr

Crocs zatvara svoje tvornice i dućane, te se okreće outsourcingu i online prodaji

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

11.8.2018. u 15:32

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

11.8.2018. u 15:32

Drew Barrymore has posted a photo on Instagram with the following remarks:
My Drew ?? Crocs Chevron Collection is now available @zappos and I couldn't be more excited to share it with you. Designed by me and @crocs with love! Link in bio to shop #Drew?Crocs Twitter, 2018-05-08 17:18:31. Photo supplied by insight media. Service fee applies.
NICHT ZUR VERÃFFENTLICHUNG IN BÃCHERN UND BILDBÃNDEN! EDITORIAL USE ONLY! / MAY NOT BE PUBLISHED IN BOOKS AND ILLUSTRATED BOOKS! Please note: Fees charged by the agency are for the agencyâs services only, and do not, nor are they intended to, convey to the user any ownership of Copyright or License in the material. The agency does not claim any ownership including but not limited to Copyright or License in the attached material. By publishing this material you expressly agree to indemnify and to hold the agency and its directors, shareholders and employees harmless from any loss, claims, damages, demands, expenses (including legal fees), or any causes of action or allegation against the agency arising out of or connected in any way with publication of the material., Image: 370950927, License: Rights-managed, Restrictions: NICHT ZUR VERÃFFENTLICHUNG IN BÃCHERN UND BILDBÃNDEN! Please note additional conditions in the caption, Model Release: no, Credit line: Profimedia, Insight Media
Profimedia, Insight Media

Drew Barrymore zaštitno je lice tvrtke Crocs

Velikom svjetskom trendu zatvaranja fizičkih trgovina pridružila se i kompanija koja stoji iza 'najružnijih' i najpopularnijih natikača za kojima lude muškarci i žene, ali i stari i mladi. Razlog zatvaranja leži u želji kompanije da poveća prodaju putem interneta i tako poveća profit.

Kako prenosi Business Insider, Crocs Inc. odlučio se i na zatvaranje vlastitih tvornica u Italiji i Meksiku do kraja godine, a do kraja godine zatvorit će preko 100 neprofitabilnih dućana, javlja Daily Mail.

Kako ističu iz kompanije, svoje 'kroksice' neće povući s tržišta, već se samo nadaju da će prebacivanjem proizvodnje na partnerske kompanije povećati svoj profit. Isto tako, smatraju da će ovakvom poslovnom odlukom brze i kvalitetnije odgovarati na potrebe tržišta, navodi CBS News.

„Recimo, primjerice, posjedujete tvornicu koja proizvodi isključivo 'kroksice'. Čak i kada tvornica nije u pogonu i dalje morate plaćati najamninu i radnike u njoj. Niti jedna svjetska kompanija obuće ne posluje na taj način i ne posjeduje vlastitu tvornicu. To jednostavno nije isplativo.”, istaknuo je tržišni analitičar.

U proteklih godinu dana Crocs Inc. zatvorio je preko 160 dućana od ukupno 400 koliko ih još uvijek posluje u svijetu. Njihove ljetne natikače u trgovinama su se pojavile prije 15-ak godina, a svijetom su se proširile brzinom munje.