Dostavne službe

Čak 70 posto prigovora protiv kurira u trećem stupnju završi u korist potrošača

Korisnici se najviše žale na oštećene pošiljke i neobavljenu uslugu, a najčešće prozivaju HP
Ilustracija
 Getty Images/iStockphoto
Korisnici se najviše žale na oštećene pošiljke i neobavljenu uslugu, a najčešće prozivaju HP

Rijetkima se u Hrvatskoj da žaliti na nepravilnosti u radu dostavnih službi, no onima koji se ohrabre potražiti zaštitu svojih prava, na kraju se u većini slučajeva isplati.

Sudeći prema podacima koje su nam dostavili iz HAKOM-a, u 2018. godini čak je 70 posto sporova potrošača prema dostavnim službama koje su završile pred ovim tijelom bilo okončano u korist ili barem djelomično u korist korisnika, što je pomak od godine ranije kad je taj postotak iznosio 56 posto.

Osim toga, lani je broj pritužbi koji je završio pred ovom agencijom, u odnosu na godinu ranije, narastao za 84 posto, što znači da je znatno veći broj korisnika pomoć prošle godine odlučio zatražiti i u trećem stupnju procesa žalbe.

Prigovori su se pritom uglavnom odnosili na oštećenje poštanskih poši...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 05:04