Potrošačka groznica

Apple, L'Oreal i Nestle među najpopularnijim su brendovima na kineskom 'Danu samaca'

AUTOR:

OBJAVLJENO:

12.11.2019. u 15:37

AUTOR:

OBJAVLJENO:

12.11.2019. u 15:37

Employees sort boxes and parcels at a JD.com logistic station, after the Singles Day online shopping festival, in Xi'an, Shaanxi province, China November 13, 2017. Picture taken November 13, 2017. REUTERS/Stringer ATTENTION EDITORS - THIS IMAGE WAS PROVIDED BY A THIRD PARTY. CHINA OUT. - RC1355F86170
Stringer / REUTERS

Ilustracija: skladište puno kutija s robom koja se prodala za "Dan samaca" u Kini

Američki Apple, francuski L'Oreal i švicarski Nestle bili su među najtraženijim brendovima na kineskom 'Danu samaca', šoping-događaju godine koji slijedi model američkog 'crnog petka', pokazuju podaci kineskog diva internetske trgovine Alibabe.

Na Alibabinoj je platformi zabilježen promet od rekordnih 268,4 milijarde juana (38,4 milijarde dolara), više nego šest puta veći nego u internetskoj prodaji na prošlogodišnji 'crni petak' u SAD-u.

Iznos je 26 posto veći nego u godini ranije, što je pak najniža stopa rasta otkada se 'Dan samaca' počeo obilježavati 2009. godine, napominje Reuters. Iz Alibabe su danas objavili da je 299 brendova premašilo bruto vrijednost prometa od 100 milijuna juana, a njih 15 premašilo je iznos od milijardu juana.

Među najpopularnijim brendovima bili su Apple, Gap, H&M, L’Oréal, Levi’s, Nestlé, Nike i Philips, a najviše su se kupovali dodaci prehrani, te kozmetički proizvodi, pelene i sredstava za čišćenje lica, navode u Alibabi.

Preko Alibabinih prekograničnih platformi najviše su se po bruto vrijednosti prometa prodavali proizvodi iz Japana, SAD-a, Južne Koreje, Australije i Njemačke, dodaju.