KAD SE VELIKI SLOŽE

Rimac i Mur uložili u food tech startup Juicefast: Prodali već 3 milijuna bočica

Uz Mura i Rimca, Juicefast je na putu da postane prepoznatljivo ime i izvan hrvatskih granica

Mate Rimac, David Dravinec i Sandro Mur

Poduzetnici Mate Rimac i Sandro Mur investirali su u food tech startup Juicefast koji proizvodi hladno cijeđene sokove i nutritivno uravnotežene obroke. Njihove će investicije, kako najavljuju u tom startupu, omogućiti Juicefastu da nastavi razvijati inovativnu tehnologiju proizvodnje te da se proširi na ostatak europskog tržišta.

"U posljednjih nekoliko godina sam podržao i investirao u nekoliko domaćih poslovnih poduhvata u ranim fazama, s ciljem jačanja domaćeg start-up eko sustava. Kada razmatram koga podržati mi je najvažniji team iza projekta, skalabilnost van granica hrvatske i potencijal utjecaja na rast Hrvatskog gospodarstva i stvaranja radnih mjesta. Priča o mom ulasku u Juicefast dosta je neobična. David mi je poslao kratak mail u kojem je predstavio sebe i brend. Iako dobivam velik broj sličnih mailova želio sam saznati više o Juicefastu jer se odmah vidi kada netko zna što radi i profesionalno pristupa. Kada smo se upoznali prepoznao sam potencijal projekta i Davidovu strast potkovanu sa upornošću koja je potrebna za stvaranje tvrtke. David i ekipa imaju jasnu viziju razvoja, a vjerujem da će tržište na kojem se nalaze biti sve važnije i veće u budućnosti. Nakon prvog upoznavanja, brzo smo dogovorili investiciju." Izjavio je Rimac.

Osnivač tvrtke Bellabeat i poznati investitor Sandro Mur, koji je, kako kažu u priopćenju, svojim poslovnim instinktom i strašću za tehnologijom postao jedan od najuspješnijih hrvatskih poduzetnika, želi pomoći mladim startupima da ostvare svoje snove.

„Juicefast je brend čije sam proizvode prije svega privatno koristio, a onda sam kroz vrijeme shvatio koliki potencijal postoji u cijeloj priči. Navikli smo da je tech sektor područje u kojem se događaju najveći iskoraci u startup industriji, ali ja sam siguran da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja -budućnost. Imaju viziju i strast, a sada, uz našu podršku i resurse, i priliku da se šire i rastu. Ovo je samo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet”, izjavio je Mur.

“Na tržištu Hrvatske do sada imamo više od 50.000 klijenata i više od 500 mjesečnih pretplatnika. Nedavno smo otvorili i tržište Slovenije gdje također očekujemo odlične poslovne rezulate. Tvrtka trenutno ima 20 zaposlenih, ali planiramo i nova zapošljavanja. Do sada smo prodali već preko 3.000.000 bočica soka, što je dosta fora informacija." Rekao nam je osnivač Juicefasta David Dravinec.

"Trenutni fokus stavljamo na B2C segment, prvenstveno kroz webshop prodaju, dok ćemo u budućnosti više pažnje posvetiti korporativnom sektoru i ostalim B2B kanalima. Oduvijek sam vjerovao u viziju Juicefasta, ali imati podršku dvojice magova ove igre, kao što su Sandro i Mate daje mi još više vjetra u leđa za ostvariti sve što imamo u planu. Neizmjerno sam zahvalan i sretan.“ zaključuje David.

Uz Mura i Rimca, Juicefast je na putu da postane prepoznatljivo ime i izvan hrvatskih granica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 02:51