AD Plastik obavijestio je jučer investicijsku javnost kako je jedan od najvažnijih glavnih kupaca, Revoz iz Slovenije, od 28. travnja 2020. godine nastavio s radom. Proizvodnja će se prvi tjedan u Revozu odvijati u jednoj smjeni. Toj dinamici prilagodit će se i kapaciteti tvornica AD Plastika u Hrvatskoj, u Solinu i Zagrebu. S radom su počeli i još neki kupci AD Plastika, kao što je Hella, dok su u Rusiji s proizvodnjom nastavili Renault Rusija i Volkswagen. Svi kupci će za početak raditi sa smanjenim kapacitetima. "Pokrenuli smo i mi proizvodnju, i to dinamikom koja prati naše kupce", potvrđeno je iz AD Plastika.
Prema objavljenom međuizvještaju poslovodstva za prva tri mjeseca 2020. godine, poslovni prihodi AD Plastik Grupe iznose 362,6 milijuna kuna i bilježe rast od 4,1 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) na razini Grupe iznosi 62,7 milijuna kuna, što je rast od 36,3 posto.
"Sigurnim smo korakom zakoračili u ovu godinu i većim dijelom ovog izvještajnog razdoblja poslovali u skladu sa svojim planovima i ciljevima. Širenjem virusa Covida-19 pred sve nas su stavljeni značajni izazovi pa su tako u drugoj polovini ožujka naši kupci bili primorani privremeno zaustaviti svoje proizvodne pogone, a posljedično i mi. Stabilna financijska pozicija kompanije omogućava nam lakše podnijeti teret krize s kojom smo suočeni, a koristimo i mjere Vlade kako bismo osigurali održivost poslovanja", rekao je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.
Ostvarena je EBITDA marža od 17,29 posto, a unatoč negativnom utjecaju slabljenja tečajeva ruske rublje i mađarske forinte, neto dobit AD Plastik grupe nešto je viša od prošlogodišnje u promatranom razdoblju i iznosi 28,2 milijuna kuna.
"Na svim lokacijama AD Plastik grupe poduzimamo niz aktivnosti u cilju zaštite zdravlja i sigurnosti svojih zaposlenika. Iako će ova situacija zasigurno puno toga promijeniti, kontinuirano se brinemo o održivosti svog poslovanja i koristimo ovu situaciju kao priliku za učenje i unapređenje u svim segmentima svog poslovanja. Naš je cilj prebroditi krizu sa što manjim posljedicama i zadržati svoje pozicije kvalitetnog i pouzdanog partnera. Vizija i smjer kojim se želimo razvijati su jasni i od toga nećemo odustati. Kriza će nas malo usporiti, ali sigurno nas neće zaustaviti. Vjerujem kako ćemo u tome uspjeti i dugoročno opravdati povjerenje svih svojih dionika", izjavio je Marinko Došen.
Solinski AD Plastik je prije gotovo dva tjedna objavio protokol povratka na posao ili Protokol ADP Covid-19, koji sadrži cijeli niz uputa s detaljnim smjernicama ponašanja i postupanja u novonastalim okolnostima izazvanih širenjem koronavirusa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....