Netflix za automobile

Švedski automobilski div u svojoj novoj kampanji poručuje: 'Nemojte kupiti ovaj auto'

Volvo planira do 2025. godine polovicu svojih rezultata ostvarivati od iznajmljivanja svojih modela
Ilustracija
 Volvo / Volvo
Volvo planira do 2025. godine polovicu svojih rezultata ostvarivati od iznajmljivanja svojih modela

„Nemojte kupiti ovaj auto” - zvuči neobično, ali to je novi slogan švedskog automobilskog div Volva, piše Bloomberg.

Iako zvuči kao nešto bi na klasičnim marketinškim edukacijama bilo u rubrici „ovo nikada nemojte učiniti”, slogan „Nemojte kupiti ovaj auto” zapravo je posve u skladu s novom poslovnom strategijom Volva.

Taj švedski proizvođač automobila, naime, planira do 2025. godine polovicu svojih rezultata ostvarivati ne od prodaje već od iznajmljivanja svojih modela. Njihovi klijenti zapravo postaju pretplatnici koji mjesečno plaćaju dogovoreni iznos koji osim najma automobila uključuje i usluge poput osiguranja, poreza ili pomoći na cesti u slučaju nezgode.

Ovu su uslugu u listopadu uveli na njemačko tržište, a mjesečna pretplata kreće se od 498 eura za o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 16:24