Nova tehnologija

Online aranžmani za turiste: S Excursorom računaju na 300 tisuća transakcija

Putem usluge koju je Combis razvio, Flixbus je lani procesuirao više od 120.000 transakcija
Ilustracija
 Vlado Kos / Hanza Media
Putem usluge koju je Combis razvio, Flixbus je lani procesuirao više od 120.000 transakcija

Skeniranjem QR koda na svojim mobitelima ili tabletima putnici FlixBusa mogu već tijekom putovanja vidjeti sve informacije o izletima na koje u Hrvatskoj mogu otići, a potom ih i rezervirati ili kupiti. Usluga je to koju je razvio Combis, jedan od vodećih pružatelja IT usluga u Hrvatskoj te ugovorio partnerstvo s Flixbusom u svrhu promocije.

- Razmišljajući o neiskorištenom vremenu koje imamo tijekom putovanja autobusom, odlučili smo maksimalno iskoristiti vrijeme koje ima strani turist koji putuje u Hrvatsku - objasnio je Mladen Gregović, član Uprave Combisa.

Riječ je, naime, o digitalnoj platformi excursor koja turistima koji u Hrvatsku dolaze FlixBusom pruža uvid u informacije poput raspoloživosti, cijena, opisa ili bilo kojeg drugog detalja o izletu dostupnom na hrvatskom tr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 11:22