Na rubu zakona

Kanada je legalizirala marihuanu, ali ne i njeno oglašavanje. Kako se s time nose tvrtke?

Jednostavnije rečeno, ne smiju povezivati napušavanje sa životom na visokoj nozi
Ilustracija
 Profimedia, Abaca
Jednostavnije rečeno, ne smiju povezivati napušavanje sa životom na visokoj nozi

Kanada je 17. listopada postala prva zemlja članica G7 koja je legalizirala korištenje marihuane u rekreacijske svrhe, međutim njeno reklamiranje tehnički još uvijek nije dozvoljeno, piše Quartz.

Stoga je pred kompanijama koje posluju s kanabisom uzbudljivo razdoblje u kojem će trebati pronaći načine da iskoriste ovaj povijesni trenutak za cvjetanje svojih biznisa, istovremeno ostajući u okvirima zakona.

Naime, prema kanadskim zdravstvenim regulativama, „nije dozvoljeno promovirati marihuanu, proizvode koji se od nje dobivaju, kao niti bilo koju uslugu povezanu s kanabisom, osim ako to nije autorizirano prema Zakonu o kanabisu”. Zabrane uključuju i oglašavanje kroz svjedočanstva korisnika ili bilo kakvo portretiranje korištenja marihuane kao „stila života koji podrazumijeva gla...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 07:31