Od ideje do milijardi

Kako je Airbnb od najma madraca za 10 dolara postao kompanija vrijedna 30 milijardi dolara

Danas broje 164 milijuna gostiju i nude smještaj u više od 191države svijeta.
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Danas broje 164 milijuna gostiju i nude smještaj u više od 191države svijeta.

U poslovanje su krenuli s idejom da unaprijede i olakšaju iznajmljivanje smještaja, a danas, deset godina kasnije, Airbnb-ovo poslovno carstvo vrijedi preko 30 milijardi dolara. Iako slove kao jedna od najvećih internetskih stranica posrednika za najam smještaja, njihov poslovni put nije bilo lagan, piše Digital Trends.

Prije točno deset godina, odnosno 2008. godine dvojica cimera, te osnivača Airbnb-a, Brian Chesky i Joe Gabbia nisu bili u mogućnosti plaćati stanarinu za tadašnji apartman, te su tako došli na ideju da svoj madrac na napuhavanje daju u najam za 10 dolara. Iako je sama inicijativa proizašla iz potrebe za dodatnim prihodom, s vremenom su uvidjeli kako bi takav način iznajmljivanja mogao uvelike pomoći većini ljudi koji su se našli u istim financijskim problemima kao...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 03:44