Na meti kritika

Kako Facebook pomoću svojih algoritama služi kao meka za oglašivačke navlakuše

Reklamiralo se sve, od čudotvornih tableta za mršavljenje, do proizvoda za instantni rast mišića
Facebook business
 Profimedia, Alamy
Reklamiralo se sve, od čudotvornih tableta za mršavljenje, do proizvoda za instantni rast mišića

Mark Zuckerberg, izvršni direktor Facebooka, treba odstupiti sa svoje pozicije, a zamijeniti bi ga mogli neovisni menadžeri i tri nova člana Uprave s iskustvom u zaštiti podataka te njihovu etičkom upravljanju.

Poručio je to jučer u intervjuu za CNBC Scott Stringer u ime mirovinskih fondova Grada New Yorka, koji u vlasništvu imaju dionice Facebooka u vrijednosti od otprilike milijardu dolara. Posljedice su to nedavno razotkrivenog skandala s konzultantskom tvrtkom Cambridge Analytica koja je pribavila podatke 50 milijuna korisnika Facebooka bez njihova dopuštenja. Iako se ni (opravdana) galama oko ovog slučaja još nije smirila, Zuckerberga i njegovu društvenu mrežu možda čeka novi val globalnih kritika. Naime, čini se da Facebook ne radi dovoljno kako bi spriječio brojne oglašivač...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 23:10