Tobias Schiwek, izvršni direktor vodeće europske multiplatformne mreže na YouTubeu Divimove, na trećem će izdanju konferencije Digital Shapers pričati kako pravilno ciljati publiku prema različitim segmentima i kako povećati doseg do ciljne skupine preko različitih platformi.
Divimove je samo u prvoj polovici ove godine zabilježio 12 milijardi pregleda na YouTubeu, a ima više od 300 milijuna registriranih pretplatnika kod svojih 900 influencera u Njemačkoj, Španjolskoj, Nizozemskoj Italiji, Poljskoj i Francuskoj. Schiwek će, između ostalog, govoriti i o kreativnoj izvrsnosti koju isporučuju klijentima kako bi brendovi i influenceri pod njihovim okriljem rasli. Divimove je, primjerice, radio za Ikeu, Nestle, Volkswagen, Universal, Pumu, Gillette, Hyundai i brojne druge velike kompanije.
- Platformi je danas više nego ikad, pa je i izbor za korisnike već i nego ikad. Danas proizvodimo za platformu koja sutra možda neće ni postojati. Vodi se bitka za pažnju. Oglašivači, televizijske kuće, neprofitne i nevladine udruge bore se za pozornost iznimno segmentirane publike. Više od 500 minuta video materijala se svake minute učita na YouTube. Dvije trećine korisnika interneta na svijetu koristi Facebook, ali i TikTok privlači sve više korisnika. U Njemačkoj ih je čak više od 4 milijuna – kazao je direktor Divimovea i najavio kako će na konferenciji u organizaciji RTL-a objasniti kako “vlastitim narativom i vlastitim vrijednostima doći do segmentirane publike preko različitih platformi“.
Inače, Schiwek je prije Divimovea radio u njemačkoj filmskoj kompaniji UFA, a potom i u digitalnom studiju UFA X koji je danas dio Divimovea. Osim toga, ovaj digitalni strateg je osnovao nekoliko startupa u medijskoj industriji i savjetovao brojne druge industrije na temu digitalnih promjena, a danas je i mentor za nekoliko međunarodnih startupa te kao sveučilišni predavač redovito drži predavanja na temu poduzetništva i digitalne transformacije.
Na koji način uvođenje digitalnih tehnologija utječe na učinkovitost procesa, prihode, motivaciju i produktivnost zaposlenika, transparentnost podataka i brojne druge segmente poslovanja bit će tema Schiwekovih predavanja, kao i ostalih domaćih i stranih stručnjaka koji će ove godine sudjelovati na jednodnevnoj konferenciji Digital Shapers koja će se održati 28. studenog u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....