Kome se žaliti?

Zašto je lošu dostavu hrane inspekciji prijavilo samo dvoje Hrvata?

Od 4524 nadzora ugostiteljskih objekata do kraja prosinca 2019., samo njih 604 odrađeno je po prijavi nezadovoljnika
Ilustracija, dostava hrane
 Berislava Picek / Marko Todorov / CROPIX / Profimedia
Od 4524 nadzora ugostiteljskih objekata do kraja prosinca 2019., samo njih 604 odrađeno je po prijavi nezadovoljnika

Prošlotjedno iskustvo s dostavom hrane još me jednom podsjetilo zašto se grozim dana kad sam prisiljena obrok naručiti iz cateringa.

Jednostavno, tamo iz nekog razloga ne smatraju da bi jelo trebali dostaviti u skladu s namirnicama navedenima u cjeniku pa ti spakiraju što god ima u frižideru te fino naplate računajući da će ti biti neugodno prigovoriti.

Meni nije bilo.

“Dobar dan, imam prigovor na oba jela koja ste mi prije desetak minuta dostavili...”, govorim nekom liku koji je podigao slušalicu u restoranu.

“ Da? Slobodno recite, u čemu je problem?”

“Pa evo, naručila sam špagete s tunom koji, prema meniju, trebaju doći u umaku od rajčice sa svježom paprikom, ali zapravo ste na skuhanu tjesteninu samo istresli konzervu tune i to mi lijepo bez ijedne riječi donijeli...”, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. studeni 2025 07:49