Devet svjedočanstava

Svjedočanstvo Jelene iz Splita: 'Stižu mi računi od A1 na 309 kuna, ništa mi nije jasno'

Od siječnja sljedeće godine potrošači će moći ugovore raskidati jednako kako su ih i sklapali
Ilustracija
 Ranko Suvar / CROPIX / REUTERS/Aly Song
Od siječnja sljedeće godine potrošači će moći ugovore raskidati jednako kako su ih i sklapali

“Kako to mislite - nestao?”, začuđeno pitam jednu moju sugovornicu.

“Eto tako. Nestao. Ispario. Propao kroz crnu rupu. Ukratko - nema ga nigdje...”, kroz smijeh mi stane pripovijedati, iako ubrzo razaznajem da se iza tog smijeha zapravo sakrivaju godine stresa i očaja.

Točnije, šest godina povlačenja po uredima jednog teleoperatera, povjerenstava za zaštitu potrošača, HAKOM-a, sudova, DORH-a, odvjetničkih ureda...

A priča počinje tako nevino.

Majka moje sugovornice, naime, još je 2013. godine otišla u prodajni centar jednog operatera, u kojem je sklopila ugovor za mobilne usluge na period od 24 mjeseca te kupila jedan uređaj.

“No, već prvog dana, kad je stigla kući, SIM kartica koju je stavila u mobitel nije radila, a ni ja nisam imala puno više sreće u pokušaju da osp...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 20:03