Vlasnik supermarketa koji pripada novozelandskom lancu „New World”, Nigel Bond, pokrenuo je akciju pod nazivom „Gola hrana“, odnosno prodaja voća i povrća bez plastičnih vrećica.
Cijela akcija ubrzo je postala pravi hit među kupcima, a prodaja određenih proizvoda poput crvenog luka povećana je za 300 %.
- Kada smo u supermarketu na policama izložili voće i povrće bez plastičnog pakiranja, broj kupaca je odjednom značajno porastao. Sjećam se da sam kao dijete s roditeljima kupovao voće i povrće na štandovima i još uvijek osjećam miris svježih citrusa i luka. Pakiranjem proizvoda u plastiku ljudima smo oduzeli to iskustvo - rekao je Nigel Bond.
Prema Bondovim riječima, primjer njegovog supermarketa slijedi još osam ili devet drugih trgovina iz lanca „New World“, no smatra kako borba protiv plastičnog onečišćenja tu ne prestaje. Bond vjeruje da proizvođači imaju mnogo važniju ulogu od trgovaca i kako bi trebali preuzeti odgovornost za svoje proizvode., piše Eko vjesnik.
- Mi smo samo posrednici, uzimamo ono što nam daju - kaže Bond.
Možda je cijela ova priča s „golom hranom“ samo dobra marketinška akcija novozelandskog lanca supermarketa, no „New World“ na svojim internetskim stranicama ističe da je s početkom ove godine iz svih svojih trgovina izbacio plastične vrećice za jednokratnu upotrebu te poziva kupce da na vrh svojih lista za kupovinu napišu „ponesi svoju torbu“.
Dakako, riječ je o zabrani upotrebe jednokratnih plastičnih vrećica na Novom Zelandu koja stupa na snagu 1. srpnja 2019. godine, no u znak potpore vladinim naporima za zaštitu okoliša „New World“ se požurio s primjenom novog zakona šest mjeseci prije roka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....