Nedovoljna informiranost

Slab odaziv: Priliku da se riješe duga do 20.000 kuna odbilo 25.000 građana

Javnost još nije dobro apsolvirala Zakon o stečaju potrošača, a kamoli prvosiječanjsku novinu
Ilustracija
 Bruno Konjević / CROPIX
Javnost još nije dobro apsolvirala Zakon o stečaju potrošača, a kamoli prvosiječanjsku novinu

Nakon što je 2016. na snagu stupio Zakon o stečaju potrošača, odnosno institut osobnog bankrota, kao potpuna novost u Hrvatskoj, 1. siječnja 2019. on je doživio izmjene, kojima je uveden institut jednostavnog postupka stečaja potrošača.

Njime se, a prema modelu "otvori, zatvori", iz mnoštva dužnih građana izuzimaju oni kojih je najviše, a s najmanjim dugovima i najmanjom imovinom. No javnost još nije dobro apsolvirala Zakon o stečaju potrošača, a kamoli prvosiječanjsku novinu, tj. institut jednostavnog postupka, a vezi s kojim je Financijska agencija od početka ove godine do 27. svibnja građanima uputila više od 115.600 poziva na dostavu očitovanja jesu li za to da se on provede u njihovu slučaju. Zbog slabog i gotovo nikakvog znanja ili interesa za taj postupak zaprimljena su s...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 23:22