Bildanje recenzija

Rasplamsava se internetski rat lokala , ugostitelji upozoravaju na prijevare

Internet, digitalija i mobiteli upravljaju životima, ali i turizmom i ugostiteljstvom
Ilustracija
 Matija Djanešić / CROPIX
Internet, digitalija i mobiteli upravljaju životima, ali i turizmom i ugostiteljstvom

Jedan nekadašnji noćni klub u Zadru prometnuo se u restoran, a da mu je krenulo više nego dobro, piše Slobodna Dalmacija, svjedoči rekordan broj pozitivnih ocjena na jednom od najutjecajnijih internetskih servisa, gdje korisnici usluga restorana i barova ostavljaju svoje ocjene temeljene na dojmovima koje je na njih ostavio taj ugostiteljski objekt.

Ima takvih primjera puno i ništa u tome nema neobično i sporno, jer su već odavno takve recenzije postale najmoćnije "oružje" restorana i barova u borbi s konkurencijom. Što više dobiju pozitivnih komentara i "zvjezdica", što se bolje rangiraju na ljestvicama najbolje ocijenjenih ugostiteljskih objekata, imaju bolje preporuke za posjet.

Današnji gosti više ne šeću gradom kako bi ugledali zgodan restoran pa ušli na ručak ili coctai...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 19:33