Velika greška u kompaniji

Putnici europskog niskobudžetnog avioprijevoznika: 'Zbog njih smo ostali bez 16.000 kuna!'

British Airways svojim je putnicima zabunom rekao da su im odgođeni letovi
Ilustracija, putnici na londonskoj zračnoj luci Heathrow
 Luke MacGregor / Reuters
British Airways svojim je putnicima zabunom rekao da su im odgođeni letovi

Putnici jedne od najvećih europskih aviokompanija bijesne jer ih je British Airways pogrešno obavijestio o otkazanim letovima.

Piloti britanskog avioprijevoznika zakazali su, naime, štrajk 9., 10. i 27. rujna, no kompanija je zabunom obavijestila svoje putnike da su letovi i drugih dana otkazani te da promijene datum putovanja ili da će dobiti povrat novca. No, nekoliko sati kasnije, nakon što su se putnici već bacili na reorganizaciju svog putovanja, iz British Airwaysa im je poslan drugi email u kojima je korisnicima te aviokompanije rečeno da će se let ipak održati. Pritom, naravno, prijevoznik nije putnicima ponovno bookirao originalnu kartu kao niti ih obavijestio kako da to sami učine.

To je, kako piše BBC, razbjesnilo korisnike te je korisnička podrška British Airwaysa u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 20:21