Najbolja kampanja dosad

Prodano više od pola milijuna Zdravoljubaca, a njihovi kupci tjedno trošili i 40% više

Iz Konzuma kažu da je prodaja označenog voća i povrća porasla za 10 do 15 posto
Iz Konzuma kažu da je prodaja označenog voća i povrća porasla za 10 do 15 posto

Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je zapažene rezultate, piše u priopćenju Konzuma.

- Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju pjesmu i tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i preko 14.000 lajkova na Youtubeu. Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1.500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 17:57