Šire se po cijelom svijetu

Popularni lanac otvara 25 novih dućana, a supermarkete je potaknuo da snize cijene do 55%

Iako još uvijek nije pridobio američke kupce, Lidl je itekako utjecao na supermarkete na tržištu te ih učinio povoljnijima
Lidl, ilustrcija
 Jadran Babić / Hanza Media
Iako još uvijek nije pridobio američke kupce, Lidl je itekako utjecao na supermarkete na tržištu te ih učinio povoljnijima

Kako bi konačno pobijedio svog najvećeg rivala na američkom kontinentu, Lidl će u sljedećih godinu dana otvoriti čak 25 novih trgovina diljem istočne obale i time dostići brojku od sto dućana u SAD-u.

Kako piše CNN, jedan od najpopularnijih maloprodajnih lanaca na našim prostorima preko oceana i ne ostvaruje toliko dobre poslovne rezultate. Doduše, za Aldijem, koji je Lidlova najozbiljnija konkurencija u SAD-u, zaostaje gotovo 40 godina pa prevlast njegovog zemljaka u Americi ne iznenađuje.

Kada je otvorio svoj prvi dućan u SAD-u u 2017. Lidl je postavio veoma ambiciozne ciljeve i najavio otvaranje čak sto trgovina odmah u prvoj godini, a oslanjao se na već uobičajene taktike privlačenja kupaca - snižavanje već ionako niskih cijena, ponuda uglavnom privatnih brendova te nagla...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2025 10:59