Kako bi konačno pobijedio svog najvećeg rivala na američkom kontinentu, Lidl će u sljedećih godinu dana otvoriti čak 25 novih trgovina diljem istočne obale i time dostići brojku od sto dućana u SAD-u.
Kako piše CNN, jedan od najpopularnijih maloprodajnih lanaca na našim prostorima preko oceana i ne ostvaruje toliko dobre poslovne rezultate. Doduše, za Aldijem, koji je Lidlova najozbiljnija konkurencija u SAD-u, zaostaje gotovo 40 godina pa prevlast njegovog zemljaka u Americi ne iznenađuje.
Kada je otvorio svoj prvi dućan u SAD-u u 2017. Lidl je postavio veoma ambiciozne ciljeve i najavio otvaranje čak sto trgovina odmah u prvoj godini, a oslanjao se na već uobičajene taktike privlačenja kupaca - snižavanje već ionako niskih cijena, ponuda uglavnom privatnih brendova te nagla...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....