Budućnost oblačenja

Novi modni fenomen: 'Inspirirale su nas igre u kojima je virtualno odijevanje pravi hit'

Kada su u Carlingsu 2018. godine lansirali online trgovinu željeli su kreirati potpuno novi proizvod
Ilustracija
 Jason Lee / REUTERS

Virtualno odijevanje novi je fenomen koji je zavladao društvenim mrežama.

Iako, takva vrsta odijevanja u video igrama nije nikakva novost, a Asos je jednom prilikom putem igre Sims na takav način predstavio cijelu svoju kolekciju, jedan skandinavski modni brend odlučio je napravio korak dalje.

Kada su u Carlingsu 2018. godine lansirali online trgovinu željeli su kreirati potpuno novi proizvod koji bi ih zbog kasnog pokretanja internet prodaje izdvojilo iz mase. Iako ovaj modni brend ima oko 200 fizičkih trgovina diljem Norveške, Finske i Švedske, na svojim stranicama, osim one 'prave' odjeće i obuće nude i onu digitalnu koja nikada nije kreirana u realnom svijetu, piše CNBC.

- Kada smo pokretali internetsku trgovinu razmišljali smo kako bi ona mogla izgledati za 10 godina. Naravno, inspirirala nas je industrija video igara te igre poput Fortnitea u kojima ljudi svakodnevno oblače svoje avatare. Igrači za njihovu digitalnu odjeću i opremu koja nema nikakvu drugu funkciju osim one vizualne, mjesečno izdvajaju pozamašne iznose - pojasnio je Morten Grubak, izvršni direktor kreativne agencije Virtue Nordic koja stoji iza internetske stranice skandinavskog modnog brenda.

No, kako zapravo izgleda cijeli taj proces digitalnog oblačenja!?

Kupci prije svega na stranicu moraju učitati svoju fotografiju da bi potom mogli krenuti u odabir željenog proizvoda. Kompjutorski program potom odabranu odjeću prilagođava zadanoj fotografiji. Kada je proces završen, kupac naravno, može napraviti izmjene, a potom finalni proizvod mora i platiti. Da ne bi nova modna kombinacija ostala samo na stranici, kupac ju bez problema može podijeliti na društvenim mrežama.

Danas se na njihovoj internetskoj stranici mogu pronaći virtualni proizvodi poput torba koje koštaju svega 9 dolara (približno 60 kuna), pa sve do 33 dolara (oko 220 kuna) vrijedne 'oversized' jakne.

Da oni nisu prvi koji su javnosti predstavili ovaj trend pokazuje i primjer virtualne haljine, digitalne agencije The Fabricant, koja je na Ethereal Summitu u New Yorku prodana za 9.500 dolara (približno 63.120 kuna) i tako postala najskuplja ikad prodana virtualna odjeća.

Koliko je odijevanje avatara u video igrama postalo popularno, može se vidjeti i na primjeru popularne igre Epic Gamesa, Fortnite putem koje je ova kompanija samo na odjeći i dodacima zaradila milijardu dolara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 09:26