Budućnost oblačenja

Novi modni fenomen: 'Inspirirale su nas igre u kojima je virtualno odijevanje pravi hit'

Kada su u Carlingsu 2018. godine lansirali online trgovinu željeli su kreirati potpuno novi proizvod
Ilustracija
 Jason Lee / REUTERS
Kada su u Carlingsu 2018. godine lansirali online trgovinu željeli su kreirati potpuno novi proizvod

Virtualno odijevanje novi je fenomen koji je zavladao društvenim mrežama.

Iako, takva vrsta odijevanja u video igrama nije nikakva novost, a Asos je jednom prilikom putem igre Sims na takav način predstavio cijelu svoju kolekciju, jedan skandinavski modni brend odlučio je napravio korak dalje.

Kada su u Carlingsu 2018. godine lansirali online trgovinu željeli su kreirati potpuno novi proizvod koji bi ih zbog kasnog pokretanja internet prodaje izdvojilo iz mase. Iako ovaj modni brend ima oko 200 fizičkih trgovina diljem Norveške, Finske i Švedske, na svojim stranicama, osim one 'prave' odjeće i obuće nude i onu digitalnu koja nikada nije kreirana u realnom svijetu, piše CNBC.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 03:31