Pogled na jednu slučajnu prolaznicu i njezina sina prošlog tjedna bili su mi najbolji dokaz da Hrvatima, ako dobro upakiraš, doista možeš prodati sve.
Procjenjujem da dijete ima otprilike šest godina, a u rukama drži već napola ispijenu politarsku plastičnu bocu neke vode s okusom.
Znate ih: one koje izgledaju kao obična voda, a onda na sebi sadrže na desetke oznaka “smanjene energetske vrijednosti”, “prave voćne baze”, “pažljivo odabranih aroma”, crteže voća i ostalog.
Doista ne znam što može biti manje energetske vrijednosti i jeftinije od obične vode iz slavine, ali čini se kako moju logiku ne prati većina Hrvatske, s obzirom na to da podaci Državnog zavoda za statistiku tumače kako je prosječan konzument ipak bliži navikama one majke nad kojom sam se neki dan...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....