Budući da nisu mogli hrpu neprodane odjeće ni izvaditi iz skladišta pa onda niti isporučiti u dućane, H&M će ponovno morati sniziti cijene svojih proizvoda, piše Bloomberg. Naime, div brze mode je zbog rekordnih četiri milijarde dolara vrijednih neprodanih proizvoda zabilježio pad profita već četvrti kvartal zaredom te će morati imati još manje cijene.
Unatoč ranije najavljenom rastu prihoda, kompanija je u protekla tri mjeseca ostvarila neto dobit u iznosu od 4,64 milijarde švedskih kruna (3,3 milijarde kuna), dok je u istom kvartalu 2017. ostvarila 5,9 milijardi švedskih kruna (oko 4,2 milijarde kuna) neto dobiti. Pad u prodaji objašnjavaju povećanim interesom za online kupovinu.
Ipak, online prodaja kompanije stare 71 godinu je ovaj kvartal porasla za 17 posto u odnos...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....