Ruska marketinška agencija ponudila je pomoć restoranima u gradovima domaćinima utakmica Svjetskog nogometnog prvenstva, nudeći im uslugu lažiranja ocjena kako bi poboljšala njihov rejting na internetskoj stranici Trip Advisor, potvrdio je njezin vlasnik.
U marketinškoj tvrtki Bacon Agency tvrde da mogu zaobići algoritam za utvrđivanje neistinitih postova i objavljivati ocjene na stranim jezicima uoči dolaska nogometnih navijača iz inozemstva.
"Što napraviti ako gosti iz Srbije ili Švedske nikada nisu posjetili Vaš restoran i ocijenili ga?", stoji u brošuri Bacon Agencyja koju je dobio jedan restoran u Jekaterinburgu. Taj grad bit će domaćin reprezentacija Egipta i Urugvaja u prvom krugu natjecanja.
"Sami napišite ocjene!", glasi njihovo rješenje.
Za 35 tisuća rubalja (47...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....