Nogomet i hrana

Kako privući goste koji dolaze na SP: ruski restorani lažiraju ocjene na Trip Advisoru

Za 478 eura jedna agencija obećaje mjesto među top 10 na uglednoj listi
Riblji restoran u Rusiji
 Tom Dubravec / Hanza Media
Za 478 eura jedna agencija obećaje mjesto među top 10 na uglednoj listi

Ruska marketinška agencija ponudila je pomoć restoranima u gradovima domaćinima utakmica Svjetskog nogometnog prvenstva, nudeći im uslugu lažiranja ocjena kako bi poboljšala njihov rejting na internetskoj stranici Trip Advisor, potvrdio je njezin vlasnik.

U marketinškoj tvrtki Bacon Agency tvrde da mogu zaobići algoritam za utvrđivanje neistinitih postova i objavljivati ocjene na stranim jezicima uoči dolaska nogometnih navijača iz inozemstva.

"Što napraviti ako gosti iz Srbije ili Švedske nikada nisu posjetili Vaš restoran i ocijenili ga?", stoji u brošuri Bacon Agencyja koju je dobio jedan restoran u Jekaterinburgu. Taj grad bit će domaćin reprezentacija Egipta i Urugvaja u prvom krugu natjecanja.

"Sami napišite ocjene!", glasi njihovo rješenje.

Za 35 tisuća rubalja (47...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 01:47