Navike potrošača

Istraživanje Ja Trgovca i Hendala: Hrvati najviše kupuju polubijeli i integralni kruh

Bijeli kruh manje je popularan - kupuje ga 18,7 posto hrvatskih potrošača
Ilustracija
 Profimedia, CandyBox
Bijeli kruh manje je popularan - kupuje ga 18,7 posto hrvatskih potrošača

Hrvati obožavaju kruh, zaključak je koji se može izvući iz istraživanja koje su proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal.

Naime, velika većina ispitanika koji su sudjelovali u anketi, njih čak 93,6 posto, kazala je kako konzumira pekarske proizvode. Među konzumentima pekarskih proizvoda, njih dvije trećine, ili 67 posto, kruh jede svakodnevno, a više od petine, ili 20,9 posto, kruh konzumira nekoliko puta tjedno. Samo devetina ispitanika, odnosno njih 11,3 posto, kruh konzumira samo u posebnim prilikama. S druge strane, zanemarivih 0,9 posto ispitanika kruh uopće ne konzumira, pokazuje istraživanje provedeno u lipnju na uzorku od 400 ispitanika diljem Hrvatske.

Najveći dio Hrvata, njih 73,5 posto, kruh i ostale pekarske proizvode kupuje u pekarnicama, a jedva nešto više od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 10:47