Potrošačka groznica

Hrvati u korona šopingu potrošili 300 mil. kuna, a dva proizvoda su traženija i od sapuna

Najviše su se kupovali sol, smrznuta gotova jela, konzervirano meso i riba te vino i žestoka pića
Ilustracija, trgovina
 Lidl
Najviše su se kupovali sol, smrznuta gotova jela, konzervirano meso i riba te vino i žestoka pića

GfK Panel kućanstava, koji prati potrošnju proizvoda za kućanstvo, zabilježio je da su hrvatski građani od 24. veljače do 15. ožujka u dućanima potrošili 300 milijuna kuna više na hranu, piće, osobnu njegu i kemijska sredstva nego u istom razdoblju lani.

Najviše su se kupovali sol, smrznuta gotova jela, konzervirano meso i riba te vino i žestoka pića. GFK je analizirao 20 milijuna košarica kupljenih u spomenutom razdoblju ove godine i usporedio to s usporediva tri tjedna u 2019. godini.

Listu top 20 kategorija s najvećim rastom prodaje otvara sol čija je prodaja porasla 290 posto. Brašno i kvasac koji su, uz wc papir, postali sinonim "korona šopinga" tek su na 6.i 7. mjestu po rastu vrijednosti. Sapun je tek na 20.mjestu. Toaletni papir je na 31.mjestu od ukupno 130 analizi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 11:44