Šokantni podaci

Evo kako se manipulira našim odlukama prilikom kupovine

Potrošači sada za to imaju i konkretan dokaz
Online shopping
 Hans Lucas via AFP
Potrošači sada za to imaju i konkretan dokaz

Okej, svi znaju da su stranice internetskih trgovina prepune lažnih komentara, uvećanih ocjena pa čak i fejkanih preporuka samih trgovaca, ali koliko ih je uistinu svjesno kako to utječe na odabir prilikom kupovine?

Uzalud ste godinama uvjereni da se vama ne može manipulirati jer ste, kao, tako strašno obrazovani: ni dob, ni spol, ni socioekonomski status, a ponajmanje doktorat, ne mogu učiniti da vas zaobiđu manipulativne tehnike umjetne inteligencije zahvaljujući kojima, u bespućima world wide weba, presudu za tjedni šoping najčešće ipak donosi netko drugi.

Potrošači sada za to imaju i konkretan dokaz - britanska udruga za zaštitu potrošača Which ovaj je mjesec objavila rezultate biheviorističkog istraživanja “Pravi utjecaj lažnih osvrta”, kojim je, na uzorku od 9988 Brita...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 06:12