Britanski online trgovac Asos, najpoznatiji prema svojoj opciji besplatnog povrata, pokazao je svoje drugo lice prema korisnicima u Hrvatskoj, piše Slobodna Dalmacija.
Opcija besplatnog povrata koja bi trebala biti dostupna korisnicima diljem svijeta, nije besplatna i u Hrvatskoj, požalili su se domaći kupci. Riječ je o tome da ako želite potvrdu o slanju, istu trebate platiti, u protivnome nemate nikakav dokaz da ste uredno zapakirali predmet i poslali ga natrag.
"Vratila sam dio narudžbe prije skoro 2 mjeseca, no Asos kaže da pošiljku nije zaprimio i tražili su 'proof of postage'. Poslala sam im jedino što imam, a to je slika s pečatom naše pošte na onoj Asos naljepnici na kojoj je adresa za slanje. To im nije prihvatljivo i traže potvrdu ili broj za praćenje pošiljke što, naravno,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....