Novac.hr

Crocs zatvara svoje tvornice i dućane, te se okreće outsourcingu i online prodaji

U proteklih godinu dana Crocs Inc. zatvorio je preko 160 dućana diljem svijeta.
Drew Barrymore zaštitno je lice tvrtke Crocs
 Profimedia, Insight Media

Velikom svjetskom trendu zatvaranja fizičkih trgovina pridružila se i kompanija koja stoji iza 'najružnijih' i najpopularnijih natikača za kojima lude muškarci i žene, ali i stari i mladi. Razlog zatvaranja leži u želji kompanije da poveća prodaju putem interneta i tako poveća profit.

Kako prenosi Business Insider, Crocs Inc. odlučio se i na zatvaranje vlastitih tvornica u Italiji i Meksiku do kraja godine, a do kraja godine zatvorit će preko 100 neprofitabilnih dućana, javlja Daily Mail.

Kako ističu iz kompanije, svoje 'kroksice' neće povući s tržišta, već se samo nadaju da će prebacivanjem proizvodnje na partnerske kompanije povećati svoj profit. Isto tako, smatraju da će ovakvom poslovnom odlukom brze i kvalitetnije odgovarati na potrebe tržišta, navodi CBS News.

„Recimo, primjerice, posjedujete tvornicu koja proizvodi isključivo 'kroksice'. Čak i kada tvornica nije u pogonu i dalje morate plaćati najamninu i radnike u njoj. Niti jedna svjetska kompanija obuće ne posluje na taj način i ne posjeduje vlastitu tvornicu. To jednostavno nije isplativo.”, istaknuo je tržišni analitičar.

U proteklih godinu dana Crocs Inc. zatvorio je preko 160 dućana od ukupno 400 koliko ih još uvijek posluje u svijetu. Njihove ljetne natikače u trgovinama su se pojavile prije 15-ak godina, a svijetom su se proširile brzinom munje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 00:30