Sniženja

Čak 95 posto proizvoda s Crnog petka istu ili nižu cijenu imat će i nakon akcije

Britanski zaštitari potrošača svoje su zaključke iznijeli na primjeru 83 predmeta koji su se prošle godine prodavali na internetu
Red ispred trgovine Links i gužve ispred dućana Harvey Norman, Zara i HG Spot u Zagrebu
 Ranko Šuvar / Marko Todorov / Damjan Tadić / Hanza Media / Screenshot Facebook HG Spot

Čak 95 posto artikala koji se po posebnim cijenama nude u sklopu akcije Black Friday, po njenom završetku dostupni su za još nižu ili makar istu cijenu, zaključilo je britansko društvo za zaštitu potrošača Which.

Zaključak je donesen na analizi prošlogodišnjeg crnog petka, a to je isto istraživanje potvrdilo i kako je 61 posto analiziranih artikala nižu ili barem istu cijenu imalo i prije ove velike akcije.

Britanski zaštitari potrošača svoje su zaključke iznijeli na primjeru 83 predmeta koji su se prošle godine prodavali na Amazonu, Bootsu, John Lewisu i Currys PC Worldu, i to usporedivši cijene koje su postizali tijekom lanjskog Black Fridaya s cijenama šest mjeseci prije te šest mjeseci poslije ove akcije.

Gledajući po tipu proizvoda, ispostavilo se da je 97 posto kućnih aparata te 94 posto elektroničkih proizvoda poput televizora imalo istu ili nižu cijenu nakon crnog petka, a sve skupa se pokazalo da je nižu cijenu tijekom crnog petka postiglo samo četiri od sve skupa 83 analizirana proizvoda.

Kad je u pitanju Amazon, svi proizvodi koje su lani prodavali tijekom crnog petka istu ili nižu cijenu imali su barem jednom u šest mjeseci prije akcije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 23:24