Nakon gotovo mjesec dana najava spektakularnih popusta, danas je stigao popularni Crni petak, odnosno u originalnoj inačici imena - Black Friday. Da su oglasi koje smo viđali na društvenim mrežama, internetskim stranicama portala, televiziji i, zapravo, gdje god smo se okrenuli, urodili plodom moglo se vidjeti rano ujutro ispred zagrebačke trgovine tehnologijom Links, kao i nešto kasnije u Arena šoping centru.
Samo skretanje prema rotoru daje jasne naznake onoga što kupce očekuje u trgovačkom centru na Laništu, a još bolju sliku svatko tko dolazi automobilom svakako dobiva u potrazi za parkirnim mjestom (koje je prava lutrija za pronaći). A to je bilo u podne...
Kako su nam ispričali naši sugovornici, lov na popuste namjerno su isplanirali u te sate jer očekuju kako će poslije 16 sati, odnosno u vrijeme kad ljudi odlaze s posla, u šoping centrima biti barem duplo više ljudi. No, budući da malo tko Arenom hoda praznih ruku, može se zaključiti da se ulazak u gužvu isplati.
Sniženja su između 30 i 40 posto i uglavnom na određene artikle, no mogu se naći i bolje cijene.
- Sniženja su odlična! Tek smo stigli i već smo potrošili 2.000 kuna – ispričao nam je mladi par koji je iz Zare izašao s dvije velike vrećice u rukama. Kako doznajemo, omiljeni brend mnogih Hrvata na dio artikala nudi popuste od čak 50 posto pa bi naši sugovornici na jaknu, hlače, nekoliko košulja i majica te cipele inače potrošili 4.000 kuna. Stoga ne čudi da većina Zagrepčana Arenom hoda upravo sa Zarinim vrećicama u rukama, kao i da red za blagajnu seže skroz do izlaza iz dućana.
No, za to ipak treba imati živaca, pričaju nam Lana i Karla koje su odustale od kupovine odjeće tog španjolskog brenda.
- Našla sam si svašta, imala sam pune ruke odjeće. Sniženja su stvarno super, no kad sam vidjela gužvetinu na blagajni, sve sam vratila. Tolika je gužva da ću radije kupovati po redovnim cijenama ili neću ništa kupiti – požalila se Karla.
S druge pak strane, njena prijateljica Lana imala je drugih problema.
- Nisam baš oduševljena sniženjima. Vani su na Black Friday puno veći popusti, a i kod nas treba paziti na sitna slova – rekla je za novac.hr. Ona je, naime, kupila pulover u Mangu za 139 kuna koji inače košta 200 kuna, no pomno je morala birati što će uzeti.
- Na ulazu u dućan piše da je sve sniženo 30 posto, a kada dođeš s hrpom odjeće na blagajnu tamo sitnim slovima piše da su na popustu samo određeni artikli – upozorila nas je naša sugovornica.
Osim Lane i Karle, hrvatska verzija Crnog petka s nogu nije oborila ni Leu i Margaretu koje su zagrebačkim šoping centrom hodale s vrećicama iz Gapa te popularne trgovine kozmetikom Mac.
- Ovi malo jači i skuplji brendovi imaju bolje popuste. U Gapu sam si kupila zimsku jaknu koja košta 590 kuna, a ja sam ju platila 400 kuna i zadovoljna sam popustom. Bile smo u Zari, no stvarno ima previše ljudi koji navlače robu, bacaju sve po podu i naguravaju se tako da smo izgubile volju za kupovinom tamo – priča nam Lea, a njezina prijateljica Margareta dodaje kako je “sve prenapuhano”.
- Kupila sam si ruž u Macu za 130 kuna, a inače je 160. Slabo je to, baš sam razočarana – ispričala nam je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....