Talijanski čokoladni rat

Barilla protiv Nutelle: njihov slatki namaz s 10% manje šećera neće imati palmino ulje

Jedan od najvećih proizvođača tjestenine na svijetu želi ugroziti dominaciju Ferrera
Ilustracija
 Eric Gaillard / REUTERS
Jedan od najvećih proizvođača tjestenine na svijetu želi ugroziti dominaciju Ferrera

Nutella suvereno vlada tržištem čokoladnih i namaza od lješnjaka već nekoliko desetljeća, otprilike od kad je prva staklenka izašla iz tvornice obitelji Ferrero, u proljeće 1964. godine u Italiji. Postala je kulturni fenomen, a u matičnoj zemlji joj se nikad nijedan namaz nije niti približio po popularnosti. U cijelom svijetu ima tržišni udio od nadmoćnih 54 posto, a od prodaje Nutelle Ferrero godišnje zaradi više od dvije milijarde eura. Inače, drugoplasirani Cokokrem turskog proizvođača Yildiz Holding drži tek 2 posto udjela.

No, talijanski mediji raspisali su se o novom pretendentu na tron najvećeg proizvođača slatkih namaza. Izazivaču koji u “ratu teglica” (jar wars) neće prezati ni pred čime. Neočekivana konkurencija dolazi iz Barille, moćnog proizvođača tjestenin...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2025 05:21