Omiljeni napitak

Vodeći svjetski konzultant brendiranja izašao s ljestvicom najpopularnih piva, Bud na vrhu

Brand Finance procijenio je vrijednost Budweisera na sedam milijardi i 519 milijuna dolara
Konobar nosi pivo, ilustracija
 Profimedia, Caia Image
Brand Finance procijenio je vrijednost Budweisera na sedam milijardi i 519 milijuna dolara

Piva belgijsko-američke kompanije AB InBev u 2018. zadržala su vrh najjačih svjetskih brendova 'zlatne tekućine', ali su njihovi Budweiser i Bud Light zamijenili mjesta na samome vrhu u korist Budweisera, objavio je vodeći svjetski konzultant za brendiranje Brand Finance.

Brand Finance procijenio je vrijednost Budweisera na sedam milijardi i 519 milijuna dolara uz lanjski rast vrijednosti od 6,2 posto u odnosu na 2017. Najveći doprinos rastu Budweisera, ocjenjuje Brand Finance, dala je reklamna kampanja AB Inbeva tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.

Prema spomenutome konzultantu, Bud Light izgubio je lani 5,4 posto na vrijednosti, ali je sa cijenom brenda od šest milijardi i 976 milijuna dolara ispred Heinekena (šest milijardi i 667 milijuna dolara), kineskog Harbina (pe...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2025 22:36