Piva belgijsko-američke kompanije AB InBev u 2018. zadržala su vrh najjačih svjetskih brendova 'zlatne tekućine', ali su njihovi Budweiser i Bud Light zamijenili mjesta na samome vrhu u korist Budweisera, objavio je vodeći svjetski konzultant za brendiranje Brand Finance.
Brand Finance procijenio je vrijednost Budweisera na sedam milijardi i 519 milijuna dolara uz lanjski rast vrijednosti od 6,2 posto u odnosu na 2017. Najveći doprinos rastu Budweisera, ocjenjuje Brand Finance, dala je reklamna kampanja AB Inbeva tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.
Prema spomenutome konzultantu, Bud Light izgubio je lani 5,4 posto na vrijednosti, ali je sa cijenom brenda od šest milijardi i 976 milijuna dolara ispred Heinekena (šest milijardi i 667 milijuna dolara), kineskog Harbina (pe...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....