Carwiz, jedan od najvećih hrvatskih servisa za najam automobila, u manje od dvije godine postojanja uspješno je ostvario status jednog od vodećih faktora domaćeg rent-a-car tržišta. Lani je u špici turističke sezone imao više od 1400 vozila u svojoj floti, ove godine ta će brojka porasti i do 2000 automobila, a ozbiljno se namjerio i na osvajanje globalnog tržišta. Carwiz, naime, upravo pokreće vlastitu franšizu, što je dosad pošlo za rukom tek šačici hrvatskih kompanija.
Premda su, zapravo, tek na početku, već imaju upite zainteresiranih iz 19 zemalja. Potencijalni partneri javljaju im se, između ostalog i iz Vijetnama, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Bahreina, Brazila, Poljske, Rusije i Turske, a u ovom trenutku već je dogovorena franšizna suradnja s partnerima u pet ze...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....