Najveći europski turoperator, njemački TUI, u zadnjem lanjskom tromjesečju poslovao je s gubitkom od 83,6 milijuna eura, izvijestivši o tome svega nekoliko dana nakon što je smanjio svoju prognozu cjelogodišnjeg poslovanja uslijed neuobičajeno dugog i vrućeg ljeta na sjeveru Europe. Gubitak je povećan u odnosu na isto razdoblje 2017., kada je iznosio 36,7 milijuna eura, no u skladu je s očekivanjima TUI-ja, priopćeno je u utorak iz te kompanije.
Izvršni direktor te njemačke kompanije Fritz Joussen izjavio je kako je TUI poslovao s nižim maržama kako bi očuvao svoj tržišni udjel u teškom operativnom okruženju za turističke tvrtke. „Potrošači kupuju, ali kupuju po nižim cijenama. To je razlog narušavanja marži. I tako je na svim tržištima. Tržište je izazovno,” ocjenjuje Jouss...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....