- Uber Hrvatska smo, praktički, lansirali iz fotelje u jednom zagrebačkom hotelu, s tek trojicom zaposlenika. Prve smo vozače doslovno tražili po cesti, a kada bismo počeli objašnjavati kako funkcionira aplikacija, nitko nije znao o čemu mi to pričamo - prisjetio se Davor Tremac, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu, kako su izgledali počeci Ubera u Hrvatskoj, tamo 2015. Tada su, kaže, velikim uspjehom smatrali 200 ili 300 ostvarenih vožnji tjedno, a danas toliko naprave u nekoliko minuta.
Tri su godine prošle otkako je Uber, tehnološka aplikacija za prijevoz, došla na hrvatsko tržište. U tom vremenu utjecali su na živote Hrvata i barem donekle promijenili njihovu svijest o tome kako se kreću kroz grad, ustvrdit će Tremac, koji je u lansiranje Ubera Hrvatska uključe...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....