A1 Hrvatska ove je godine proslavio 20 godina poslovanja na domaćem tržištu, na koje je od 1999. donio brojne inovacije i tako značajno pridonio razvoju i napretku hrvatskih telekomunikacija. Prvi su, primjerice, uveli mobilnu uslugu na bonove, plaćanje parkinga SMS porukom te međunarodni video poziv, a i nakon 20 godina kompanija nastavlja s ulaganjima u infrastrukturu Lijepe naše. Danas je A1 mrežom pokriveno 99 posto populacije, od čega je čak 98 posto pokriveno 4G mrežom, koju su ove godine nadogradili te povećali kapacitete i maksimalnu brzinu surfanja.
Usto, kupnjom B.neta 2011., kada je to bila najveća akvizicija na domaćem telekomunikacijskom tržištu, tvrtka je iz mobilnog prerasla u konvergentnog operatera koji nudi i fiksnu telefoniju, širokopojasni pristup internet...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....